Returpolitik

Hos nomé ønsker vi, at du skal være fuldt ud tilfreds med dit køb. Skulle du fortryde, står vi klar til at hjælpe.

Du kan returnere dit produkt inden for 30 dage efter modtagelse, forudsat at varen er i oprindelig stand og emballage. Vi forbeholder os retten til at afvise returneringer, hvis produktet ikke opfylder disse betingelser. Afvisning kan eksempelvis skyldes:

  • Manglende original emballage

  • Manglende dele eller tilbehør

  • Skader forårsaget af kunden

  • Mangelfuld eller forkert genemballering

Returneringen sker for egen regning, og varen skal returneres til vores lager i Danmark. For at igangsætte en returnering, bedes du følge instrukserne her på siden under 'Returnering og afhentning'.

Hvis din ordre returneres som følge af mislykkede leveringsforsøg, kan du vælge enten at få den gensendt (mod betaling af ny fragt) eller at få beløbet refunderet – dog fratrukket de oprindelige fragtomkostninger.

Du kan læse mere under afsnittet "Fortrydelsesret og returnering" i vores handelsbetingelser.

 

Returnering og afhentning

Ønsker du at returnere en vare, eller har du brug for at få afhentet et produkt, hjælper vi dig gerne.

Vi samarbejder med en specialiseret logistikpartner, og afhentning kan arrangeres ved at sende en e-mail til info@nomestudio.dk

Når du vil returnere en bestilling, bedes du oplyse varens tilstand, så afhentningen kan planlægges korrekt. Vælg den kategori, der passer bedst:

  • Varen er intakt og emballeret

  • Varen er intakt uden emballage

  • Varen er beskadiget, men emballeret

  • Varen er beskadiget og uden emballage

Når afhentningen er planlagt, modtager du to SMS’er med information om tidspunkt og forventet afhentning - tilsvarende standardlevering.